2a edició del Festivart, el Festival d'Arts Escèniques de l'Alta Anoia
Aquest dissabte 18 de setembre, arriba el 2r Festival d'Arts Escèniques de l'Alta Anoia que se celebra a Rubió, el Festivart.
La segona edició compta amb un programa cultural de teatre, circ i música per a totes les edats. L’esdeveniment començarà a dos quarts de sis de la tarda amb el taller de circ a càrrec de la Cía. Panettone Brothers. Per tal de participar-hi, caldrà utilitzar gel hidroalcohòlic.
A les set de la tarda tindrà lloc l’espectacle "Jonny Tres Vueltas" de la Cía. Chocochurry, un espectacle visual, màgic i amb molt d'humor de malabars i clown. Seguidament a dos quarts de nou del vespre serà el torn del sopar concert amb la banda calafina de música d’arrel, The Buckets Brothers. Tothom qui vulgui sopar, hi haurà servei de menjar i beure a càrrec de food trucks i del mateix bar del Local Social de Rubió.
Finalment, a les deu del vespre, l’espectacle "Quan no tocàvem de peus a terra" de la Cía. Circ Pistolet tancarà la jornada, amb les acrobàcies de l’ Enric Petit i Tomàs Cardús.
Els actes es faran al Pla de Rubió, a costat del Local Social, i per participar-hi, cal inscriure’s prèviament clicant aquí.
Serà obligatori l’ús de mascareta durant tot el festival i netejar-se les mans amb gel hidroalcohòlic per participar a les activitats.
***
Programa d'actes:
DISSABTE 18 DE SETEMBRE 2021
17:30h
Taller de circ a càrrec de la Cía. Panettone Brothets
19h
Espectacle "Jonny Tres Vueltas" de la Cía. Chocochrry
20:30h
Sopar concert amb The Buckets Brothers
22h
Espectacle "Quan no tocàvem de peus a terra" de la Cía. Circ Pistolet
Els actes es faran al Pla de Rubió, a costat del Local Social. Ubicació: https://goo.gl/maps/F2NzeAjrw3hpSysQ9
Per protocols Covid-19, caldrà inscripció prèvia a totes les actuacions. Accediu a l'enllaç aquí.
Només es podrà assistir als actes amb reserva
***CAL OMPLIR TANTES SOL·LICITUDS COM PERSONES VULGUIN INSCRIURE'S A CADA ACTE***
INSCRIPCIONS
Des de l'Ajuntament volem agrair a les persones voluntàries del municipi l'organització de l'esdeveniment.